torsdag 31 mars 2016

93. Torsdag och sista mars

En dag som varit lite upp och ner. Börjat bra och gått utför. Känner mig lite trött i huvudet. Varit lite orolig för att jag ska bli sjuk men jag hoppas jag ska klara mig. Var ute för en stund sedan, cyklade bort till Stensö där jag tänkte ställa cykeln och promenera men jag orkade verkligen inte. Så jag cyklade runt korta rundan, njöt av solen i ögonen och det glittrande havet. Hoppas jag somnar tidigt ikväll så jag kan vakna med ny energi imorgon. Ska på föreläsning i två timmar och sedan åker jag och tre tjejer på spa't i Västervik där jag och Jens var för några veckor sen. Det ska bli mysigt, få testa några andra maträtter än sist och äta deras goda frukostbuffé igen. Ha ha. Längtar så klart också till spa't, det var rätt så fantastiskt. Eller så var det sällskapet sist jag blev så upprymd av. 

Nu håller vi tummarna för att jag känner mig pigg imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar