fredag 4 mars 2016

82. Produktiv dag

Fredag! Gick upp vid 7 imorse för att vara i skolan för en genomgång av tenta-svaren, så jag fick veta vad jag missat. Efter det var jag på gymmet och körde ett eget pass. När jag kommit till gymmet och skulle knyta mina träningskor föll min mobil ur fickan på tröjan och landade på golvet med framsidan neråt. Trodde verkligen inte att något skulle hänt, men när jag tog upp den var det sprickor i skärmen. Blir så ledsen på mig själv. Vet inte om det går att laga den i en vanlig mobil-rep-butik i Sverige när inte mobilen finns att köpa här. Har i alla fall mailat supporten och frågat hur jag ska göra. Klant! Försöker inte tänka så mycket på det, orkar inte vara ledsen.
Det är fredag och jag har precis städat hela lägenheten, ska tvätta om en timme och cykla iväg till Maxi och handla lite. Känns som jag hunnit med så mycket redan och klockan är bara 12. Älskar det. Blir att plugga lite sen, har en uppgift att göra och skicka in senast söndag, till seminariet på måndag. Vill kunna beta av den så jag kan plugga utan stress i helgen, alltså kunna kolla igenom de lagar vi lär oss om och läsa kommentarer till lagarna utan att känna den där tidspressen av att något ska lämnas in. Så funderar jag också på vad jag ska laga för mat, är sugen på plock så kanske unnar mig det.

På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar