lördag 5 mars 2016

83. Ibland går det upp, ibland går det ner.

Har känt mig seg hela dagen, låg i sängen till klockan 10.30 för att jag inte kände för att gå upp. Därefter har jag pluggat, gjorde klart uppgiften till seminariet på måndag, sen kände jag att jag inte kan sitta inne hela dagen så tog cykeln till stan och strosade. Kedjan hoppade på väg dit, måste gå till min granne - cykelaffären - och se om de kan skruva åt det på något sätt eftersom kedjan hänger lite löst så kedjan hoppar så fort jag cyklar över ett gupp. Kunde i alla fall sätta dit kedjan igen när jag promenerat hem med den.

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, lagar räkpasta. Känner mig otroligt låg idag. Hade tänkt träna men får se om jag hinner innan de stänger och om jag orkar. Just nu känner jag inte för att göra någonting, känner mig bara nedstämd. 

Ibland går det upp, ibland går det ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar