måndag 14 mars 2016

87. När man inte vågar lämna hemmet

Jag fick svar från mobiltillverkaren sent igår kväll med olika dokument jag skulle skriva ut och klistra på och skicka med i paketet med mobilen som ska på reparation. Fixade allt i morse ifall UPS som ska hämta upp paketet skulle komma under förmiddagen. Det stod i mailet att någon från UPS skulle komma inom två arbetsdagar, jag ringde till de för att höra om jag kunde få en mer specifik tid men de svarade att det kunde bli närsomhelst under dagen. Så nu har jag hållit mig hemma och försökt plugga men blivit lite omotiverad och gjort annat istället. Har dock känt konstant att jag inte riktigt kan slappna av för att jag väntar på denna hämtning. Det ser dock inte ut som att det blir idag. Imorgon ska jag iväg på seminarium så jag funderar på att hänga ut paketet i en påse på handtaget och skriva att UPS kan ta det med sig om de inte kommit innan dess.

Nu ska jag i alla fall cykla till gymmet och köra spinning. Rensa huvudet och svettas ut lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar