fredag 25 mars 2016

91. Påskhelg i Norrköping

Påskhelgen är här! Jag kom till Norrköping igår efter en seg bussresa, seg för att jag var ute på partaj efter tentan i onsdags. Vet inte hur det kändes efter tentan, svarade på alla frågor men hur långt det räcker återstår att se. Hade i alla fall en riktigt kul kväll som började med ölspel hos Kajsa och slutade med dans på O'learys. Sov tre timmar innan jag tog bussen hemåt, slumrade till några gånger men det var inte optimalt. Aktiverade mig ändå när jag kom fram med promenader och fika ute vid Maxihuset med syster Sofia och pappa samt hans fru. Kikade runt lite i butikerna också innan jag tog bussen hem till Jens föräldrar och fick middag och godis.

Idag blir det en liten promenad bort till storasyster och kanske en sväng förbi mamma för att säga hej. Ikväll ska vi på middag hos lillasyster och då har jag täckt in hela familjen på två dagar, he he. Härligt att vara bortbjuden och slippa tänka på vad man ska laga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar