måndag 21 mars 2016

89. Måndag morgon

Trött kände jag mig när alarmet ringde kl 7.00, svettig också under mitt duntäcke. Har tänkt tanken att köpa ett tunnare täcke till årstiderna som kommer. Vaknar ofta mitt i natten och ligger i ett fuktigt lakan. Ska möta Tess på UB och plugga inför tentan på onsdag. Hoppas det ska kännas lite bättre efter idag och imorgon. Har försökt plugga lite under helgen när jag varit på visit i Norrköping och hängt med Jens men har känt att inget fastnar i huvudet. Har i alla fall varit en mysig helg där jag träffat mamma och storasyster på en promenad och våffel-lunch. Sedan har jag och Jens lunchat på Burgarbaren och strosat lite på stan, gått långpromenad, sett film och träffat Cissi och Gurra som fick en liten James några dagar tidigare. Varit en härlig helg. Ser dock fram emot nästa när jag åker tillbaka till Norrköping och kan njuta på riktigt när jag inte har en tenta hängandes över mig. Torsdag morgon hoppar jag på bussen, inte långt kvar dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar