lördag 30 januari 2016

65. När dagarna flyter ihop.

Det är lördag idag men jag glömmer liksom bort det.  Blir väl så när vi inte har så mycket händelser på schemat. Helgen blir inget speciellt då. Har i alla fall fått min telefon- den kom under gårdagen.  Blev lite konfunderad  när det plingade på dörren. Det var ett paket med min mobil,  lite tur vill jag påstå att jag hade när det gick så fort från att jag beställde den. Är nöjd,  kanske inte vet allt om den ännu men vi ska nog lära känna varandra. En oneplus x, champagne white. Bara ett flip case jag vill ha nu som dessvärre är "out of stock". Ska försöka vara rädd om den här och inte tappa den i backen, får se hur det går när jag är en klant.


2 kommentarer:

  1. Vad fin! :D Vad är det för flip case du vill ha till den? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa den är fin :) googla one plus x champagne flip case :)

      Radera