tisdag 26 januari 2016

63. När man blir förtjust i klädesplagg

Jag älskar den känslan när jag ser något klädesplagg som verkligen känns som något jag måste köpa. Det händer inte så ofta, jag har blivit sparsam på klädesfronten. Upplever att jag har mycket kläder jag inte använder vilket inte beror på varken fel i storlek eller att det är fel på de alls. Det beror mest på att jag tydligen håller mig till samma uppsättning kläder, vilket gör att resten av plaggen bara hänger/ligger i garderoben. Handlade en stickad tröja i höstas när mamma var på besök- men då rensade jag också garderoben och gav bort runt tio stickade tröjor jag inte använt på länge och inte kände att jag hade planer på att använda. Så motiverade jag att köpa en ny tröja som jag älskade när jag såg den.

Häromdagen kom jag in på ett instagram konto med bilder till bröllopsinspiration. Hittade en klänning jag vill ha om/när jag gifter mig. Det sa bara klick, ha ha, finns inga planer på bröllop men lite kul är det att titta och drömma: 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar