lördag 16 januari 2016

59. När man bara kan njuta

Härlig lördag idag, trots att jag inte blev klar med hemtentan igår kväll innan Jens kom utan fick skriva det sista idag men blev åtminstone klar och skickade in. Läskig känsla, full av tvivel- fick jag med allt? Blev det rätt med källhänvisningarna i den rullande texten? Blev källförteckningen komplett och rätt? Ja det är sådana tankar som far i mitt huvud men samtidigt känns det skönt att blivit av med den. Nu håller vi tummarna för att jag blir godkänd!

Annars har dagen bjudit på mys här hemma. Vi har tittat på film och ätit ceasarsallad. Köpte även en ostkaka för att jag skulle ge det en ny chans då Jens älskar det medan jag hade ett minne av att inte riktigt tycka om den. Gick bättre idag, dock är det ingen favoritefterrätt. 

Imorgon väntar bara chill. Ska förmodligen gå till gymmet i och för sig och köra ett pass om jag får plats, står på reservlistan. Annars tar vi dagen som den kommer. Njuter enormt av att ha min kärlek här. Håller tummarna för att det blir lite sol imorgon så vi kan ta en kylig promenad och njuta. Är dock väldigt besviken över att det inte kommit någon snö. Det är snö i Norrköping. Vad är det för stil? Kom ner till Kalmar säger jag. Jag vill ha snö! 

Nu blir det en till film i sängen, får se om jag håller mig vaken. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar