torsdag 14 januari 2016

58. När man bara vill bli klar

La precis ifrån mig pappren för hemtentan, tänkte att det är dags att gå och lägga mig om jag ska orka gå upp och köra ett yoga pass klockan tio imorgon bitti. På tal om hemtentan så känns det sådär, jag har skrivit svar på tre av fem frågor även om jag inte känner att de är helt färdiga så..får man ändå säga att jag ligger på en helt ok plan med att skriva svar till en fråga per dag. Även om det hade varit skönt att blivit klar idag, eller imorgon. Förhoppningen var ändå från början att bli klar under fredagen eftersom jag får efterlängtat besök. Ja, det är efterlängtat fastän vi sa hejdå för en vecka sen. Min målbild är en skön lördagmorgon, med en känsla av lättnad efter att ha skickat in hemtentan tre dagar innan inlämning måste ske. Äta en stor god lördagsfrukost och kanske se en film till den. Ska kämpa två dagar till. Förhoppningsvis kan jag vara lite mer effektiv de sista två. Känner att mycket tid rinner iväg på "ingenting". Så typiskt när det känns omotiverat och svårt.

Hopp i säng då. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar