fredag 22 januari 2016

60. Friday!

Äntligen fredag skulle jag kunnat sagt om jag fortfarande jobbat måndag till fredag eller haft föreläsningar måndag till fredag men den här veckan har varit väldigt..tom. Vår första introduktion till nya kursen som vi ska läsa nu "Introduktion till rättssystemet och socialrätt" blev inställd eftersom kursansvarig varit med om en olycka och är sjukskriven. Vi började istället med en föreläsning i onsdags och skulle haft seminarium idag men fick ett meddelande på vår kurssida att den inte skulle bli av pga sjuka barn så vi slår ihop det med seminariet vi ska ha nästa vecka. Rörigt.

Kan inte heller säga äntligen fredag eftersom Jens åker hem imorgon bitti vilket jag inte längtar till. Är härligt när jag får ha honom här. Då han inte är här speciellt ofta blir det lite lyxigare när han väl är här. Vi åkte till exempel till Skansen spa och hotell tisdag-onsdag, otroligt mysigt. Njöt av väldigt god mat, jag åt svampsoppa samt gös med svamprisotto som båda var fantastiska. Åker gärna dit till våren när det går att sitta på deras altan och äter en middag. Igår åt vi ostar och lite chark med ett amarone-vin medan vi spelade ett frågespel. Blir inte lika flott när jag blir själv kan jag säga.

Nu ska jag gå och laga lunch!
På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar