onsdag 3 februari 2016

66. Att ha saker att se fram emot

Jag behöver inbokade händelser längre fram för att ha motivation att fortsätta framåt när det är motigt. Jag kände ofta så när jag åkte runt på lagerjobbet och kände hur livsglädjen sögs ur min kropp, att jag behövde planera in saker för att kämpa på och ha något att längta till och jobba för. Nu när jag sitter med våran pågående kurs - juridik - känner jag också att jag behöver något att se fram emot. Tycker det är intressant som med allt vi läst hittills, älskar att lära mig nya saker, men det här är svårt känner jag. Är nervös inför sals-tentan vi ska skriva om två veckor. Vad som är härligt är att helgen efter att vi skrivit den kommer min mamma och hälsar på, så något har jag att se fram emot. Dessutom är vi några som planerar att åka på spa i mars, så fort vi bokat kan jag längta tills det också. Älskar spa, speciellt när jag tar mig råd att boka in en behandling. Lyxen i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar