onsdag 17 februari 2016

75. Ångesten kryper under skinnet

Tiden tickar sakta framåt. Snart är den här onsdagen, pluggdagen, över. Och imorgon kl 14 skriver jag tenta. Mår lite illa när jag tänker på det. Får sån ångest av att inte känna att jag fattat allt inför tentan. En omtenta är inte hela världen, jag vet det, men jag vill verkligen inte skriva omtenta på den här delen av juridiken två dagar innan vi ska skriva nästa tenta i juridik. Kan inte göra mer än mitt bästa så klart. När jag kommer hem imorgon har jag planerat att öppna mitt rödvin och göra pizza till middag. Se en film eller ha greys-maraton. På fredag är vi ett gäng från klassen som ska festa för att vi gjort tentan oavsett hur det går. Håller mina tummar för att det går bra imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar