måndag 22 februari 2016

78. Ny vecka.

Började del två i juridik-kursen idag. Första delen behandlade juridik allmänt samt civilrätt/offentlig rätt och så vidare. Nu har vi idag gått in på socialtjänstlagen och kommer vara mer inriktade åt det hållet. Hade föreläsning mellan 8 och 11.30, och nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra härnäst. Är lite trött och vill egentligen vila. Samtidigt känns det som att jag borde fortsätta plugga lite själv, kanske titta igenom seminarieuppgiften vi har på onsdag. Dock har vi hela morgondagen på oss att lösa den eftersom det inte är något på schemat. Känner också för att ta en löptur men hade varit mer lockande om solen lyst. Ska dessutom gå och träna vid klockan 17, core och spinning.

Nej, det blir nog att lägga mig med en serie. Se om jag kan ta en powernap, är så trött i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar