söndag 21 februari 2016

77. En fullproppad helg

Helgen utan ångest är snart till ända. Den har varit härlig. I fredags kom Anna hem till mig för att stanna tills idag på grund av att hennes pojkvän skulle lana hela helgen. Vi började med att göra iordning oss för fest hos en klasskompis innan vi skulle ut. Hade så kul hela kvällen, tills jag blev jättetrött ha ha och tog med mig Anna till Max och åt deras halloumi-burgare och deras goda pommes som jag älskar innan vi cyklade hem och sov.

Igår var vi båda rätt sega och låg mesta delen av dagen i soffan. Framåt sen eftermiddag kom Angelica så lagade vi halloumi- och morotsbiffar i bröd med mango chutney dressing och klyftpotatis. Var kul att testa något nytt, och det blev gott. Vi åt sedan morotskaka framför melodifestivalen och film. Hade dukat fram både godis, melon och vindruvor men det var tre mätta magar.

Idag gick jag och Anna en sväng på stan innan hon cyklade hem och jag städade hela lägenheten. Skön känsla när det är rent. Nu ska jag cykla till gymmet och köra ett power-pass, får nog ta lite lättare vikter än jag brukar - känner mig så svag och lite trött. Efteråt ska jag laga någon god middag och se på film. Längtar dit.

Bildkavalkad.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar