onsdag 27 april 2016

108. När jag inte hittar ro i kroppen

Startade dagen med ett spinningpass klockan 9, tjugo minuter innan det skulle börja låg jag fortfarande i sängen och hade tankar på att ligga kvar men så fick jag ett ryck och gick upp och cyklade bort till gymmet. Efter det har jag tvättat och sen har tiden mest bara tickat. Jag har packat lite inför att jag åker till Norrköping imorgon. Packar väldigt mycket med tanke om att slippa ta med allt när jag lämnar staden över sommaren. Jag har hittat en kille som vill hyra min lägenhet när jag är borta vilket jag hållit tummarna för eftersom det känns surt att betala för saker jag inte kommer använda på tre månader. Det innebär också att eftersom det inte är någon jag känner som ska hyra vill jag inte lämna för mycket av mina grejer kvar i lägenheten så blir en del packning. Och jag har tur att Jens far är på Öland över natten och åker till Norrköping imorgon eftermiddag så jag får åka med honom istället för att ta bussen. Annars hade jag inte kunnat ta med hur mycket som helst. Men går och vankar och undrar vad jag ska packa mer och så vidare. Har dragit ett varv med dammsugaren också och nu borde jag laga något att äta. Om några timmar ska jag bort till Oskar och Angelica och grilla men är rätt så hungrig nu så behöver äta en sen lunch. Ska försöka koppla bort tankar på packning också, får ingen ro i kroppen annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar