onsdag 6 april 2016

96. En onsdagkväll

Sitter och laddar inför en dusch, jag kom hem från ett spinningpass för snart 1.5h sen men har lagat lite middag (stekt lök, potatis och ägg- gott!) samt kikat på andra halvlek av matchen mellan IFK Norrköping-Kalmar som vi vann med 4-1. Mäktig känsla att höra klacken jubla och sjunga sina ramsor när jag vet hur det är att stå där och hurra med. Rös i hela kroppen vid flertalet tillfällen, hade önskat att jag själv var där men det gick inte den här gången.

Annars har dagen bjudit på veckans sista föreläsning och en liten nap när jag kom hem. Imorgon planerar jag att plugga mesta tiden av dagen, men också städa samt träna. Försöker komma in i en bra träningskänsla. Idag innan jag cyklade till passet var jag inte supersugen, har haft den känslan nästan inför varje pass jag gått den här veckan men en bit in i passet inser jag varför jag är där och varför jag älskar att vara där. Träning är livet.

NU dusch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar