söndag 3 april 2016

95. Sköna söndagen

Har spenderat i princip hela dagen med att läsa Stalker, kunde inte lägga den ifrån mig, ville bara veta vem som var mördaren. Bestämde mig dock för att lämna lägenheten till slut och gå på ett pass på gymmet, det vanliga söndagspasset- power som är som body pump. Hade ingen motivation när jag kom dit eller när vi kom igång men en bit in i passet kändes det bra. Svetten rann längs ryggen och vid tinningen vilket jag älskar eftersom det är en bekräftelse på att kroppen anstränger sig. Hade inte varit på gymmet på strax över 1,5 vecka vilket känts långt eftersom jag brukar vara där varje dag eller 5-6 dagar av 7. Har bokat in några pass i veckan, ska bli skönt att komma in i träningsrutinen. Förhoppningsvis springa lite ute också. Annars är planen att fokusera på nya kursen vi började i veckan. Känns som den kräver mycket av oss, bara tanken på att vi får ha med alla böcker på vår sals-tenta ger mig ångest. Målar upp en bild av hur svårt det kommer vara, men försöker komma in i det och hänga med från början. Ska läsa, läsa, läsa kurslitteratur och försöka få ihop lite diskussioner med människor i klassen så hoppas jag det känns bättre ju närmre vi kommer tenta-dagen > 2a juni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar