tisdag 19 april 2016

102. Helt hopplös

Jag förstår inte hur jag lyckas gång på gång. Två dagar efter att jag beställt min Oneplus X tappade jag min iphone i backen så den fick massor av sprickor, jag menar massor. Drygt en månad efter att jag haft den nya mobilen i mina ägor tappar jag den på golvet i omklädningsrummet på gymmet så den får lite sprickor. Den är inne för lagning i Tyskland och medan den är där fungerar inte min iphone längre för att smsa och ringa förmodligen på grund av att något hände när jag tappade den. Igår när jag hade diskat stekpannan och skulle ställa tillbaks den på spisen råkar jag smälla till sidan av mikron så att hela framsidan spricker. Jag orkar liksom inte att mer saker ska hända. Hur kan jag vara så klantig? Nu ska jag kolla mikrovågsugnar och förbanna mig själv för att jag ens behöver göra en sån grej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar