fredag 8 april 2016

97. Hjärtklappning, lättnad och glädje!

Fick ett meddelande om att resultaten från senaste tentan nu låg upp på vår sida. Jag hade en dålig känsla i magen när jag skrivit den där tentan och kände att det kunde gå hur som helst. Efter första tentan i juridiken tyckte jag ändå att godkänt borde jag klara, men efter den senaste kändes det bara inte bra. Ville inte ens prata om den efteråt, diskutera vad andra svarat på vissa frågor. Ville bara få ur den hur mina tankar. Så kom då resultatet idag och jag fick VG, igen! Är så glad att jag slapp omtenta och jag är superglad att jag lyckades få VG återigen! Känner att jag behöver fira det här ikväll och hur passande är det då att Jens sitter på tåget till mig i detta nu!

Härlig fredagskänsla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar