fredag 15 april 2016

99. Happy friday

Precis kommit in efter en 1.5h promenad i solen, gick en runda runt Stensö- min favoritrunda vid havet. Kom hem och såg att jag fått mail om min mobil som är på vift, skickade in den på reparation för en månad sedan men fick tillbaka den igen med meddelande att jag missat lite saker. Därför fick jag göra om och göra rätt och till slut kom den fram till service centret dit jag skickade den, fick mail precis av dem med vad det kommer kosta - drygt 1500kr, för att byta skärmen på framsidan. Jag köpte telefonen för 2500 så det känns riktigt surt och jag känner mig lite trött och irriterad på mig själv, att jag inte bara kan...undvika såna onödiga kostnader. Men men livet går vidare.

Fredag idag, inte för att det betyder så mycket när jag är i skolan en dag i veckan. Träffade åtminstone min lilla grupp med Anna och Tess idag och gjorde klart en uppgift vi har inför ett seminarium nästa vecka så det känns skönt. Ska plugga lite under helgen och läsa in mig inför vår "redovisning". Ska även träna lite och se några avsnitt av "Making a murderer" som jag började se på Netflix igår kväll.

Nu ska jag cykla bort till Ica och handla lite.
På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar