lördag 7 maj 2016

109. Ändrade planer

Skulle egentligen varit i Kalmar just nu då jag bokat buss igår eftermiddag. Men efter att ha pratat med Jens, Madeleine och Daniel som jag hängde med igår så tog jag beslutet att inte ta bussen, har istället bokat ny resa till på måndag. Har ändå inget planerat i helgen i Kalmar och nu kan jag istället följa med några kompisar från jobbet till Jönköping och se matchen mot IFK imorgon!

Annars har veckan varit bra i Norrköping. Har träffat lite folk, varit på första hemmamatchen på Parken där IFK slog Helsingborg med 3-0, hoppat in och jobbat tre dagar, ätit lunch i solen, ätit glass fyra dagar i rad, druckit rosé i solen, promenerat mycket, hängt med familjen, bott på hotell och njutit väldigt mycket eftersom jag knappt tänkt på skolan. Så när jag kommer hem till Kalmar får jag fokusera igen, tenta den 2 juni.

Nu ska jag snart möta upp Madeleine och Daniel och cykla till mamma som tror att jag åkte till Kalmar igår. Vi ska grilla lite korvlunch och mysa i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar