söndag 29 maj 2016

119. Summering av helgen

Helgen har varit både bra och kass. Har pluggat en del, vissa lyckosamma stunder men jag har också försökt att plugga men haft svårt att fokusera. Känt mig full av tankar och känslor, varit lite låg så därför var det så härligt med gårdagskvällen hemma hos Anna. Vi var några tjejer som åt våfflor och snacks, drack lite vin och hade pratat om att se film men vi satt mest bara och snackade. Det var väldigt härligt. Har fått in träning också, gästspelade på ett annat gym idag där jag hade en fribiljett så körde bodypump med Tess, det var tungt men kul, känns som träningsvärken kan bli rätt tuff.

Nu är det inte många dagar kvar, till tentan och tills jag sticker. Har lite ångest för den där tentan. Brukar känna lite nervositet inför alla tentor vi gjort tror jag men den här gången känns det verkligen jobbigt. Vill bara bli av med den. Jag känner mig förvirrad över all information jag läser. Det är så mycket. Känns skönt att jag får stöttning och sms från mina vänner därhemma som tror på mig. Jag hoppas bara jag ska lyckas undslippa en omtenta. Längtar till torsdag eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar