fredag 20 maj 2016

115. Happy friday

Fredagkväll, har ätit en liten risotto med sparris till middag. Sitter och ångrar att jag inte åt en till portion fast jag kände mig lite mätt, börjar dock känna mig hungrig igen. Har köpt färsk mango, jordgubbar och vattenmelon som jag ska skiva upp och smaska på. Sitter och försöker läsa lite sociologi, ska läsa om alla böckerna inför tentan och har läst en av sex eller sju eller hur många de nu är. Började på bok två ikväll men svårt att fokusera. Svävar iväg i tankarna, tänker på himla mycket. Det är lätt hänt när en bor ensam att tänka på massa saker. 

Ser fram emot morgondagen som börjar med ett litet lopp på 5.5km ute vid Stensö. Jag och fina Michelle från min klass ska springa och det är 80-talstema så jag har fått låna ett par guldiga leggins och en jeansväst gjord av gamla jeans. Hoppas jag andas lite 80tal när jag kommer till start imorgon. Senare på kvällen blir det kalas, Angelica i klassen fyller år och har en liten fest, det ska bli superkul! Härligt framförallt att umgås lite med folk efter två dagar i min ensamhet. 

Trevlig kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar