söndag 22 maj 2016

116. Sunny sunday

Vilken strålande dag denna söndag bjuder på, sol sol sol. Vaknade inte riktigt på topp efter att ha druckit lite alkohol igår kväll. Men har lyckats ta mig runt Stensö på en promenad, kikat på IFK som spelade oavgjort mot Örebro samt gått på ett gympass - power! Gick bra, mådde lite illa efteråt av ansträngningen. Får skylla mig själv. Är ändå rätt nöjd med gårdagen i helhet. Sprang först studentruset med Michelle, 5.5km, utklädda till tårna i 80-talet. Jag lyckades springa in som tredje bästa tjej och Michelle vann bästa utklädnad så båda fick pris och var nöjda! Jag hade riktigt kul och är så glad att jag slapp springa ensam. Vi peppade varann så bra.
Färgklicken Michelle

Efter att ha städat lite hemma och styrt så kom Tess hem till mig och drack lite vin innan vi cyklade bort på fest. Det var trevligt tills jag började må illa och insåg att jag hade druckit för mycket, var säkert de shots vi drack, jag och Tess, som slog till. Hatar att må sådär, när jag kom hem utan att följt med ut kände jag att jag inte behöver dricka igen. Fast jag inser att jag ju gillar att ta något/några glas ibland för att det smakar gott men att dricka så mycket att det snurrar i huvudet, det är inte härligt. Skönt att det inte händer så ofta och förhoppningsvis ska det inte hända igen, så ovärt.

Nu ska jag hoppa in i duschen och läsa lite sociologi. Ha det!






Älskar att gå runt Stensö

Mötte lite får på min promenad idag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar