lördag 14 maj 2016

112. När det mesta känns bra

Sen jag kom tillbaka till Kalmar i måndags kväll har jag haft en känsla av att det verkligen är härligt här.  Jag känner mig inte ledsen över att vara tillbaks efter en lång visit i min hemstad. Jag umgås med toppenmänniskor som jag känner att jag hoppas jag får ha i mitt liv resten av det.  Känner mig till och med lite splittrad över att behöva lämna Kalmar över sommaren,  hade blivit en toppensommar med alla goa människor tror jag. Därför tänker jag mig att jag söker sommarjobb här nästa år och får uppleva det alla pratar om -  sommarstaden Kalmar. 

Ikväll har jag haft en riktigt mysig kväll,  hängt i en park och pratat strunt och avslutat med te hos Angelica i klassen när solen gick ner och kylan bet sig fast i själen.  Ska sova nu och hoppas på en lika grym dag imorgon,  lite plugg,  lite träning men sen umgås med mitt gäng till kvällen.  Vi ska se eurovision och dricka drinkar.  Det blir nog mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar