fredag 25 mars 2011

MAT!

Mm, äter omelett nu, den första riktiga maten idag sen jag ätit frukost och knäckemackor med räkost på jobbet (lättast att ta med). Trodde jag skulle avliva innan omeletten var klar.

Skönt att vara hemma nu i alla fall, gick en vända på stan efter jobbet, man kan säga att det märks att folk fick cash idag! Hatar att gå på stan när det är så mycket folk. Så gav upp när jag köpt det jag gick dit för. Fan nu kom jag på att jag skulle handla ett par hörlurar till ipoden. Fail. Får gå dit innan det stänger, om jag orkar.

Känns att jag gick upp klockan kvart över fyra imorse.

Kul förresten att solen började lysa och "värma" när jag var i pricip hemma. Men när jag var i stan och innan var det rätt kallt i min nya vårjacka, segt att börja gnälla när våren är på gång.

En sista sak, fick precis en sen present av mamma, typ namnsdag eller något. Hon köpte den när vi var på stan för jag bad henne, för jag ville inte lägga pengar på ett armband till mig själv. Ha ha. Hur töntigt som helst, jag fick det inslaget. Tack för det!

Vi hörs sen då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar