lördag 5 mars 2011

Klockan är bara tio i ett

Jag blev chockad av att se det. Jag vet inte vad jag trodde klockan var men det känns skumt! Jag är lite halvskum idag, beror på sömnbristen. Har i alla fall ätit mat i form av risgratäng, supergott!

Sitter och tänker på hur jobbigt det kanske kommer vara att inte bo tillsammans med Jens på ett tag. Jag går ju lätt in i pausemode, stänger av litegrann, som nu i veckan- tänker inte så mycket alls på det faktum att vi inte bor ihop. Så när vi träffades igår och jag fick sova över där och minnas hur härligt det är att ha hans arm om min kropp och känna tryggheten och kärleken, så vill jag inte vara utan det.

Men. Jag går väl in i mitt pausemode igen snart om jag känner mig rätt. För det är visst så jag fungerar har jag lärt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar