torsdag 31 mars 2011

Jag sover inte ut

Och det har inte bara att göra med att jag sov med Jens i natt i den obekväma sängen. Jag sov dåligt pga den jävla mensen. Kan inte slappna av och har molande magvärk. Och ser mig i spegeln och förvånas över att jag inte ser tjockare ut eftersom jag känner mig som en knubbsäl.
Skulle googla fram en bild men de får mig bara att skratta åt min löjlighet. Kommer ihåg en annan gång när jag skulle göra samma sak, skriva att jag tyckte jag såg ut som en tjock flodhäst men insåg efter allt bildtittande på flodhästar att det var löjligt.

Men det är ingen bra dag. Vill bara gömma mig och min bullkropp. Men ska träffa stjärnan sen, ta en glass, göra ett ärende, möta far och avsluta kvällen med en bio. Så det är bara att bita ihop, äta alvedon och le.

1 kommentar:

  1. Prova en uppblåst/uppsvälld flodhäst i storlek xl... Håller med - mensen är hemsk.

    SvaraRadera