torsdag 24 mars 2011

Lirarn

Som jag tidigare nämnt i något inlägg så har vi ingen trådlös router här hos mamma och jag vill inte koppla in en router med sladdar i hela huset för att jag ska kunna sitta vid internet 24/7, det är inte så att Facebook lockar så mycket, eller något annat.
Så jag har bara internetsladden inkopplad ibland i min laptop och i korta stunder. Nyss kom lillasyster in med sladden och fnissade åt sin egen dumhet och sa "jag kanske ska ge dig internetsladden så du kan svara", då har hon skrivit till mig på Facebook och frågat om vi ska gå ut nu (vi har sedan tidigare planerat en promenad ikväll) och själv kommenterat det inlägget med "oj jag kanske ska ge dig internet så du kan svara"..

Jag vet inte om det roligaste är att hon skrev till mig utan att tänka på att jag inte kunde svara, eller att hon kommer och ger mig internetsladden med uppmaningen att jag ska svara henne där..

Nu går vi alla fall. Sen blir det film och naturgodis. Imorgon är det fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar