lördag 19 mars 2011

hemskt mycket hej

Hej bloggen.

Har alltid velat skriva så. Tyvärr så äger jag ingen egen blogg så får nöja mig med att gästblogga här medans Maria är på resande fot. Det är ju trots allt roligare för er att titta in i en uppdaterad blogg än en tom. Inte för att jag tror det jag skriver intresserar er det minsta, min syster har ju en speciell blogg stil, inte alls som min.
Aja lovar att ni undrar varför i helvete jag sitter och uppdaterar hennes blogg 22.00 på en lördag? Jo för att Norrköping är en sjukt tråkig stad. Tänkte dra till smedby, men valde datan och min underbara säng istället. That's life.
Imorgon ska jag plugga matte, matte B är det till och med.
Saknar världens bästa M men jag överlever tror jag.
Det här är nog det sista bloggen ser av mig. Ha det så bra för det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar