torsdag 10 mars 2011

Den sista sega timmen

Det är väl alltid så, hur lång arbetsdagen än är, så är den sista timmen lite segare än de andra för man vet att det "bara" är 60 minuter kvar. Så nu sitter jag och längtar hem. Otroligt glad att jag inte jobbar till 02 inatt som jag gjorde igår. Nu kanske det till och med går något bra på TV när jag kommer hem, ska göra en macka också.

Idag var det exakt en vecka kvar tills jag och stjärnan far till Bergen. Äventyr, ser mycket fram emot det.

Gläds också åt att jag är ledig lördag, söndag och måndag. Har ansökt om ledighet på tidag och om jag får det jobbar jag endast onsdag på hela veckan. Bra vecka må jag säga, bra vecka annars också. Två dagar av sju är rätt skönt.

Så är det. Trött är jag. Säger godnatt nu. Vi ses i ett inlägg imorgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar