måndag 21 mars 2011

God måndag, trevlig helg.

Är tillbaka i stan. Sitter på jobbet och har en liten rast. Kom hem till mamma i natt ganska precis klockan 1 och fick krama om lillasyster som inte kunde somna, fina lillasyster. Tack till dig för att du hjälpte till att fylla bloggen och för att jag fick chans att prata med dig innan jag skulle sova.

Tack till Bella och hennes syster Fanny för gästvänligheten, de är sköna människor att hänga med och det har varit riktigt härligt att spendera en helg med de i en stad man aldrig tidigare vistats i. Jag kommer få tacka ännu mer för all hjälp de kommer ge mig den närmsta framtiden.

Tack till Stjärnan som var ett ypperligt resesällskap och en mycket god sängkamrat, hon varken snodde täcket eller sparkade till mig. Ha ha. Tack även till hennes fina farföräldrar som åkte en tur på två timmar upp till Arlanda för att hämta oss när vi anlände och skjutsade hem oss den sena söndagnatten. Guldvärt!

Kan berätta mer om helgen senare. Kanske dela med mig av bilder om jag får tag i några. Just nu är jag lite trött och ska hämta te och vatten i köket. Jobbar ett långt pass idag, men det får väl vara så när jag var ledig i princip hela förra veckan.

Ha det bra tillsvidare.

1 kommentar:

  1. TACK SJÄLV!!!!!!!! bästa helgen på länge <3

    SvaraRadera