onsdag 2 mars 2011

God kväll

Dagen som var,
såg på skidorna och sprintstafetten, glädjen när Kalla och Ingemarsdotter tog hem guldet för Sverige, jag rös i hela kroppen! Synd bara att herrarna inte fick medalj med tanke på deras fina lopp.

Sen gick jag till Janne, en vän till mamma där vi har våra kartonger och möbler, för att hämta min mobil-laddare som hamnat i en påse där.

Efter detta mötte jag äntligen lillasyster så vi gick till Hageby Centrum och kikade, shoppade och hälsade på fina stjärnan på jobbet.

Så drog vi till stan och kika lite mer och köpte med tacoingredienser hem och så har vi ätit och sen har jag kikat på matprogram på tv och nu tänkte jag avrunda med lite serier på datorn nu när jag kan använda den tack vare laddaren.

Mår helt ok, tack som frågar. Hoppas ni mår bra.
Ha en fin kväll. Vi hörs kanske framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar