onsdag 2 mars 2011

God morgon

Mår rätt bra idag. Är ledig i två dagar, det är alltid fint.
Hittade min datorladdare i förrådet igår så nu kan jag använda min "super"-dator.

Jag skulle tvätta idag, mamma bokade tvättstugan åt mig, problemet är bara att det endast finns två nycklar som öppnar källardörren, en har Madeleine som är i skolan, en har mamma som jobbar. Så här sitter jag och kommer inte åt källaren förrän vid två när jag tror den första kommer hem.

Jag hade dessutom behövt komma ner i källaren till förrådet eftersom jag anar att jag har min telefonladdare där, den dog mitt i samtalet med Jens inatt och min reservtelefon var visst också urladdad. Så nu har jag ingen telefon. Och jag kan inte tvätta.

Jag ska väl göra frukost och vänta på Madeleine för idag ska vi leka.
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar