måndag 29 maj 2017

233. Seminarium och introduktion

Idag blev en lång dag hemifrån. Den började med en examinations-uppgift i skolan, ett seminarium, som gick helt OK. Alla som deltog blev godkända så tummen upp för det. Nu är det en sista "liten" uppgift kvar, en hemtenta på 6-7 sidor som ska in på fredag som jag inte vet om jag kommer få ihop till sist. Det vore lite retligt dock efter snart 4 terminer att för första gången inte få ihop något.

Direkt efter skolan cyklade jag bort till Målatorp där jag ska jobba i sommar och hade ett pass till klockan 21. Det har gått bra, inte gjort så mycket, försökt bara lyssna på vad de säger att jag ska göra. Det verkar vara en bra arbetsplats med härliga kollegor. Det verkar inte heller vara ett tungt jobb. Jag tror det kan bli en bra sommar där!

Nu ska jag ta en snabb dusch och gå och lägga mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar