söndag 21 maj 2017

229. Årets första dopp!

Vilken kanondag det var igår! Jag, Kajsa och Adam blev upphämtade av Sara för att åka ut till hennes föräldrars landställe. Där låg vi i solen, de andra badade lite i den varma poolen och vi åt lunch, glass, chokladmuffins och njöt. Jag kände att jag gärna ville doppa mig i havet och när Adam frågade om jag skulle göra det om han hoppade i så svarade jag JA! Så när han tog steget och slängde sig i fanns ingen återvändo för mig - jag fick göra detsamma. Det var dock inte så farligt kallt även om jag inte ville ligga kvar i vattnet- det var uppiggande! Dagen slutade med en promenad och lite mat. Och inget dåligt samvete över studier som inte blev gjorda. 


Inget fel på den utsikten

Sara!  




Älskar den gröna skogen! Lugnet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar