måndag 22 maj 2017

230. En äventyrlig dag

Efter att vi haft en lab i skolan så fick jag låna Adams bil och köra till Mörbylånga för ett möte med enhetschefen på Villa Viktoria där jag ska ha praktik i höst. Det är ett demensboende och det verkade trevligt! Var inga problem att hitta dit, däremot vet jag inte vad jag höll på med när jag skulle köra hem till Kalmar och missar tydligen vart jag ska köra för helt plötsligt är jag på väg mot Borgholm. Jag som trodde jag visste precis vad jag höll på med. Sen har jag kört runt i Kalmar, tankat och stannat på Blomsterlandet för att köpa näringspinnar till mina gröna växter. Just nu är jag rätt så trött men ska iväg till Actic och köra core som jag försökte avboka men för sent. Bara att cykla dit och köra igenom passet så får jag bädda ner mig sen! När ska jag plugga? -Vet ej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar