tisdag 16 maj 2017

227. Snabba bud och ojämnt humör

Jens säger alltid att det går så bra för mig, och att jag får alla jobb jag söker. Jag får verkligen inte det men det är svårt att sätta sig emot när jag sökt tre extrajobb som alla tre hört av sig och varit intresserade. Igår hade jag en telefonintervju med Emma på StudentConsulting som rekryterade för Hertz biluthyrning. Idag ringde hon och sa att Hertz inte behövde träffa mig innan, de tyckte allt lät toppen och jag får tjänsten. Det är ett extrajobb för studenter där de i sommar har som krav att jag ska jobba två pass i veckan vilket inte känns omöjligt utifrån mitt schema på Målatorp. Det ska bli superspännande, läskigt och kul! Fick därmed höra av mig till en annan tjänst som jag skulle på intervju för imorgon. Märklig känsla att tacka nej till jobb, får nästan dåligt samvete.

Annars mår jag sådär, jag har precis varit och tränat Power, första gången på en vecka. Var lite opepp innan och ville hem mestadels hela passet igenom. Jag vet varför och det sitter i mitt huvud och jag är trött på det. Känner mig allmänt låg i övrigt men är ganska hungrig och väntar på en pizza i ugnen nu som jag hoppas ska få mig att må gott igen. Så håller jag tummarna för att IFK tar några poäng mot Kalmar ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar