måndag 7 november 2016

169. Som ett barn på julafton

Blev så glad när jag gick upp från sängen tidigt imorse för att gå på toa och såg att det fallit snö under natten. Kändes pirrigt, som när jag var liten och förväntansfull kvällen innan julafton. Drog på mig vinterjacka och kängor och gick en sväng, än så länge är det dock inget "winter wonderland" som jag hade önskat. Det är dock kallt (friskt) och rätt så halt. Har annars spenderat dagen med lite hemmaträning, tvätt och fika hos Michelle med Kajsa och Anna. Har inget i skolan förrän på torsdag, då är det en repetitionsföreläsning i juridik som vi läste en kurs i under vårtermin. Sedan drar kursen igång på allvar nästa vecka på tisdag. Får försöka njuta de här dagarna innan det blir all in på juridiken som sträcker sig fram till början på nästa år. Har en del planerat med mina fina vänner i veckan som jag är så tacksam att jag har, speciellt nu när jag behöver komma på andra tankar.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar