torsdag 3 november 2016

168. Snart vinter

Sa jag att det var kyligt när jag gick en promenad häromdagen.. Det var inget mot vad det var imorse när jag skulle ut och andas lite frisk luft samt njuta av att solen kom fram (den var uppe redan vid sju när jag vaknade). Var ganska röd om låren när jag kom in och då tog jag inte direkt en långpromenad. Snart dags att ha överdragsbyxor eller ta på långa vinterjackan.

Sitter på UB sen klockan nio imorse, arbetar på min text som ska skickas in imorgon. Målet är att skicka in den idag så jag kan släppa detta och tänka på annat, göra annat. Har skrivit 2.5 sida som jag behöver redigera nu (har försökt skriva ner vad jag vill få med från böckerna och anteckningarna från intervjun). Det är väl bara att bita tag i det nu.

Foton från imorse. Lite motljus på de första två.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar