onsdag 2 november 2016

167. Tror inte på mig själv

Jag sitter nu med kursens sista uppgift. Den går ut på att vi tidigare idag intervjuat tre yrkesverksamma personer som arbetar en del med samtal i sitt jobb och nu ska vi få ihop en text på 2-3.5 sidor om detta där vi ska koppla det intervjupersonerna sagt till böckerna vi haft i kursen på något vis, oavsett om det är att de säger likadant eller går emot varandra. Jag känner att det egentligen inte är svårt. Jag har bara ingen energi. Jag känner mig redan körd rent ut sagt när jag tänker på de tidigare uppgifterna jag skickat in. Jag tror inte jag kommer bli godkänd på den här hemtentan. Jag tvivlar på mig, förmodligen för att jag "bara" fick godkänt på den förra och känner att jag inte vet vad som krävs av mig för att ligga däruppe. Jag känner i alla fall inte att jag presterat väl denna gång. Tror vi får besked den 25 november så jag får väl avvakta tills dess. Först och främst ska jag få ihop en text som jag kan skicka in innan fredag. Just nu känns det långt bort att jag ska lyckas.

Vill hellre vara här, Podgora, Kroatien. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar