tisdag 1 november 2016

166. November is here

Tänk att det bara är två månader kvar på 2016. Fort det går! Blev ingen bra start vädermässigt. Hade gärna fått vara soligt trots kylan och blåsten, som häromdagen när jag gick runt Stensö.


Nu är det inte lika fint. Nu när hösten snart är över längtar jag till vintern. Läste att det kunde bli kallaste vintern på år, längtar eftersom jag tror att jag äger ordentliga kläder för att kunna vara ute i sådan kyla. Det får gärna snöa i så fall också, det är sjukt vad mörkt det är. Det är nu det är viktigt för egen del att komma iväg till min träning även när jag helst bara vill krypa ner under en filt i soffan med tända ljus. Jag vet hur gott den gör. Kanske tänka på att äta mer mat som innehåller D-vitaminet för att kompensera förlusten av det när solen inte ger någon. 

Nu ska jag äta lite lunch, sen blir det en liten promenad i kylan innan jag ska fortsätta plugga lite. Inne på sista veckan på kursen. Som jag längtar till fredag när allt ska vara inskickat och jag får andas i nästan två veckor tills nästa kurs börjar. Det är ganska underbart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar