torsdag 22 oktober 2015

31. Att fylla på med kärlek

Det är så härligt att få vara hemma och dels vara med min Jens, dels träffa både hans familj och så min mamma. Idag mötte jag även Rebecca på en promenad runt strömmen och pratade om livet vilket kändes oerhört skönt. Även om det finns flera härliga personligheter i Kalmar har vi inte kommit så nära ännu och det är skönt att få träffa människor som känner mig och som jag bara kan återuppta historier med och vet att jag kan lita på. Imorgon kommer mina fina systrar till mamma och äter middag, efter att jag hängt med lillasyster till gymmet hon tränar på, de har nämligen "bring your friend"-vecka! Det ska bli mysigt, det bjuds hasselbackspotatis, fläskfilé och mammas goda champinjonsås. På tal om mamma, jag kom hem nyss efter att ha hängt med Jens, jag går in på toaletten för kvällsbestyren och ser detta


Hur gulligt!? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar