tisdag 13 oktober 2015

25. Autumn leafs

Ni anar inte hur mycket jag spanar efter de vackra höstfärgerna i träden, det är fortfarande för mycket grönt. Ska inte klaga eftersom det sen går ruskigt fort från fina höstfärger i träden till att de ligger på marken och allt blir grått och kallt (ska kanske säga kallare, det är redan mössa och vantar -väder). Köpte ett pannband idag och kände direkt att det var en superb investering. Men anledningen till mitt spanande är för att jag vill fånga det på bild, lika snyggt som min storasyster gjort
Hur vackert?!

Försöker fota fina höstträd jag ser varje dag nu med alla dess färger och nyanser men det är svårt att fånga på bild så ni får hålla tillgodo med systers bild. Gå ut och njut innan de faller till marken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar