måndag 5 oktober 2015

19. Svettigt spinningpass

Körde ett spinningpass ikväll och fy fasen vad jobbigt det var, sådär så att jag tittade på klockan hela tiden
och den tickade så långsamt framåt, såå långsamt! Och när jag trodde vi körde sista intervallen och insåg att jag inte skulle klara mycket mer visar det sig att vi har två låtar kvar att köra några intervaller till. Jag ville bara lätta motståndet och mygla igenom sista biten men körde med pulsband så alla hade kunnat se hur min puls gick från röda fältet och närapå max till vilopuls och gråa fältet vilket är på andra skalan, så fick köra på. Var såklart stolt när jag var klar och svetten rann över hela kroppen! 

Nu blir det läggdags, tänkte gå upp och simma innan föreläsningen kl 10 imorgon, skönt att börja dagen med lite aktivitet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar