tisdag 22 februari 2011

Vill bara iväg nu

Har hållt på att packa i några timmar nu. Blir liksom aldrig klart. Måste tvätta så jag kan packa ner alla kläder och vi behöver ordna med saker som panta 4 kassar med pantburkar och slänga skräp på åvc och såna typer av saker.

Blev så besviken också när jag jag önskade ledighet imorgon men inte fick det. Sådant sänker mig.

Ringde Hyresbostäder och fråga när man får reda på om man fått en lägenhet man tackat ja till och hon sa att de skulle ringa antingen idag eller imorgon (sista dagen att tacka ja/nej är idag) så håller tummarna, även om det är inflytt 1 maj och vi kommer få bo hemma två månader. Jag vill bara veta vart vi ska bo efter kortvisiten hos våra föräldrar. Jag vill planera och skriva in i kalendern när vi ska ordna med flyttbil och så vidare. Nu vet vi ingenting. Vi vet att vi ska flytta härifrån på söndag. Det är allt vi vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar