söndag 13 februari 2011

Om lördagen

Det var alltså så att Anna har varit ute och rest, främst i Australien, och varit borta i två år, så hennes närmsta vänner hade ordnat en liten välkommen hem-kväll för henne. Vi överraskade henne med en middag på Butlers och sedan festade vi natten lång. Det var kul att se hur glad hon faktiskt blev då hon inte anat att det var något på gång, hon trodde att det bara skulle bli hon och Carro på en middag men därinne på restaurangen satt 12 till!

Det var riktigt skoj, vi gick hem till Camilla och Henke efter middagen och drack drinkar. Jag och Cissi gjorde en "asgod" drink som smakade väldigt sött så vi fick lov av herren i huset att hälla ut den. Strax efter tolv så begav sig de flesta utåt men jag avvek och tog en lilla menyn med cheeseburgare på McD. I morse mådde jag "asbra". Nu mår jag däremot fint, känner att jag druckit två kvällar i rad men inte mer än så!

Här kommer bilden som min fina storasyster lagt in på sin dator och min blogg via sin iPhone efter ett mms hon fick av mig, (det är så jag oftast gör om jag lägger upp bilder här, ha ha, behöver en kamera).

Till vänster i bild: Anna. Till höger: Cissi.

1 kommentar:

  1. Tills du införskaffar en kamera ä jag bara glad att få hjälpa till ;)

    SvaraRadera