måndag 21 februari 2011

Härliga måndag!

Idag känner jag mig lite seg. När jag vaknade i morse var jag jättetrött. Önskar att jag kunde vakna klockan 8 och vara pigg. Älskar att vakna tidigt (8 är tidigt för mig) och egentligen inte göra något alls i några timmar utan att känna att dagen försvinner lika fort som den kom, som den gör om man vaknar tio-elva.

Har rensat lite idag. Om en vecka bor vi inte i lägenheten. Flyttar hem tills vidare, om vi får den vi tackat ja till så är det inte inflytt förrän 1 maj. Annars håller vi utkik efter annat. Det är inte drömmen att bo hemma direkt även om det inte gör mig något.

Ska jag berätta en pinsam sak? Jag var helt säker på att jag började jobba 14.30 idag, så får jag ett samtal från min chef klockn 14.00 som undrar vart jag är. Skulle börjat 13.30. Paniken! Sprang till jobbet, ha ha. Skäms ihjäl. Fick dock veta att myran försov sig imorse och det gjorde att hon också fick olovlig frånvaro i början av passet. Ha ha. Two of a kind!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar