söndag 13 februari 2011

13- Den här veckan

Veckan som var. Eller ska man tolka det för veckan som kommer?
I vilket fall har veckan som varit känts bra. Jag har jobbat och tränat, fått reda på bra saker, träffat mycket människor och haft riktigt kul. Det blev ett bakslag när snön kom, för mig, helt oväntat. Lite naivt också. Men det gick bra. Jag har nästan glömt bort vad veckan bjudit på i övrigt. Det har varit ett febrilt letande efter ny lägenhet, som varje vecka senaste tiden.

Veckan som kommer är inte mer planerad än att jag ska köra ett par pass på Friskis som vanligt. Jag ska jobba några dagar. Imorgon är det alla hjärtans dag, då får ni inte glömma att vara extra kärleksfulla. Mer än så har jag inte just nu. Snart kommer ett inlägg om gårdagen, väntar på en bild bara..

Ha en riktigt fin eftermiddag i övrigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar